E-shop funguje i po dobu "nouzového Covid stavu státu" bez omezení, včetně osobních výdejů.

Vrácení/výměna/reklamace

Stručně, jak na to (dole najdete všechny informace podrobně a přesně "dle litery zákona")

1. Vrátit nebo vyměnit můžete do 14 dní.

2. Zboží zabalte a přidejte k němu:
    - kopii paragonu (nebo alespoň číslo vaší objednávky - to jsme vám poslali mailem jako potvrzení objednávky)
    - zda vracíte nebo chcete vyměnit a co (třeba něco vracíte, něco měníte - my se v tom jinak nevyznáme)
    - pokud jste platili dobírkou, tak uveďte vaše číslo účtu, kam chcete vrátit peníze 

3. Zboží s informacemi dle bodu 2 vždy zasílejte na adresu (lze i přes Zásilkovnu, je nejlevnější):

Vladimíra Kelčová
Červený Tulipán
U Pošty 16
625 00 Brno

Pokud preferujete zaslání na výdejní místo Zásilkovny, použijte
příjemce: Vladimíra Kelčová, tel. 602 129 222
výdejní místo: Brno, Starý Lískovec, U Pošty 14, poliklinika - výroba klíčů

Nikdy nezasílejte zboží na dobírku! (Takovou zásilku nepřevezmeme) 

 

Tak, to bylo stručné info a teď detailně, pokud vás to zajímá:

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Je vaším právem od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. O odstoupení
prosím informujte. Vhodnou formou je např:

  • zaslání zboží zpět poštou s vloženou identifikací smlouvy (např. kopie paragonu) a informací "Odstupuji od smlouvy do 14 dnů".
  • emailem na adresu, z níž jste obdrželi informace o objednávce (s následným zasláním zboží poštou zpět)

Poté vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů vrátíme platbu za tuto smlouvu, kterou jsme od vás předtím obdrželi, včetně nákladů na dodání (vyjma dodatečných nákladů, vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější námi nabízený způsob dodání). Vrácení provedeme stejnou formou, jakou jste provedli platbu. V případě, že jste platili dobírkou, je nutné při odstoupení od smlouvy sdělit vaše číslo účtu, na které vám následně platbu vrátíme. Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník.
Odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně vyzkoušení jeho funkčnosti. Příkladem může být poškození zboží jeho popsáním (např. označení jménem) nebo naopak odstranění nedílných částí zboží, jako jsou označení velikosti, typu atd.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Výměna zboží je možná do 14 dní od převzetí zboží. Možnosti jsou:

  • Měníte za zboží se stejnou cenou (třeba jen jiná velikost botiček) a zboží na výměnu je skladem - pošlete zpět (viz postup nahoře) s popisem co chcete (a vaší identifikací), pošleme zpět to správné.
  • Měníte za jiné zboží, s jinou cenou - nejlepší je původní zboží vrátit a objednat si (a zaplatit) to nové - my pak pošleme zpět peníze za vrácené zboží. Tento postup lze použít i pro předchozí bod, tím vše zrychlíte.
  • Něco extra složitého: napište nám váš požadavek emailem nebo nás kontaktujte telefonicky a domluvíme se individuálně.

REKLAMACE

 Zboží je nutné reklamovat bez zbytečného dokladu (ihned, jakmile se závada projeví), nejpozději do 24 měsíců od zakoupení. Ke zboží přiložte identifikaci kupní smlouvy (kopie paragonu) a popis závady. 
Upozorňujeme, že výrobní vadou zejména NENÍ:

  • běžné opotřebení
  • mechanické opotřebení
  • poškození vodou, praním obuvi 

V případě pochybností o charakteru závady doporučujeme ji nafotit a poslat mailem i s popisem předtím, než fyzicky odešlete zboží k reklamaci. Vyhnete se tím zbytečným nákladům na neuznanou reklamaci.