Doprava a platba

Jaké nabízíme způsoby platby a dopravy zboží?

Způsoby platby

Nabízíme 4 typy plateb:

  • Platba převodem předem: údaje k platbě obdržíte mailem do několika minut od vašeho potvrzení objednávky. Platbu proveďte nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud za zboží v tomto termínu neobdržíme platbu, zasíláme mailem (popř. SMS nebo i telefonicky) upozornění. Pokud následně neobdržíme platbu ani  jasnou informaci o odeslané platbě, rezervaci zboží rušíme.
    Pokud zákazník nemá možnost zaslat platbu bankovním převodem, může platbu zaslat složenkou typu A, nutno uvést číslo účtu prodávajícího, částku a variabilní symbol. Platba je bez příplatku.
    Číslo účtu pro platbu: 2701583180 / 2010, banka: FIO
    (variabilní symbol uvidíte po potvrzení objednávky)
    Platby ze zahraničí:
    IBAN: CZ0520100000002701583180, BIC: FIOBCZPPXXX
  • Platba kartou (GoPay): platíte svou kreditní nebo debetní kartou jako poslední krok objednání. Jste přesměrováni na zabezpečené stránky GoPay, my nezískáme žádné údaje o vaší platební kartě. Pokud platba selže, kontaktujte nás, můžeme zaslat buď novou výzvu k platbě kartou, nebo podklady pro platbu převodem (viz výše). Platba je bez příplatku.
  • Platba dobírkou - zboží hradíte v hotovosti při převzetí od přepravce, příplatek za dobírku je 36 Kč
  • Platba hotově nebo kartou při osobním odběru (termín odběru nutno dohodnout). Platba je bez příplatku.
 

Doprava

Možnosti dopravy jsou:

  • ZÁSILKOVNA (59 Kč) - více než 2000 výdejních míst, z nichž si vyberete pro vás nejvhodnější, jde o velmi spolehlivý způsob doručení.
  • GLS (79 Kč) - doručení dopravní službou následující den po podání zásilky
  • Česká pošta BALÍKEM DO RUKY (99 Kč) s garancí dodání 1, max 2 dny po podání zásilky.
  • Česká pošta BALÍKEM NA POŠTU (97 Kč) s garancí dodání 1, max 2 dny po podání zásilky.
     
  • Nejlevnější dodání Českou poštou, (93 Kč) přesný typ zásilky volíme dle parametrů zásilky, vždy se jedná o pojištěnou zásilku, bez garance dodání (dodací doba cca 1-4 dny)

Objednáte-li zboží v hodnotě 1000kč a výše, POŠTOVNÉ máte ZDARMA (platí pouze pro Zásilkovnu a GLS)

Při zaslání na dobírku zákazník hradí vždy příplatek 36 Kč

  • Zásilky zasíláme 1-2 pracovní dny po obdržení platby nebo objednávky dobírkou, často již v den připsání platby či obdržení objednávky dobírkou. O odeslání zásilky vás informujeme mailem. 

  • Je možný osobní odběr v Brně, U pošty 16 (zastávka Osová), Starý Lískovec - den a čas odběru nutno předem dohodnout. Jde o budovu pošty, vstup je bočními dveřmi vpravo (za rohem) od vchodu do pošty, nutno zazvonit. 

Snadný výběr

Způsob platby a dopravy si vybíráte před finálním odesláním objednávky (nákupního košíku) z přehledného seznamu, kde jsou uvedeny částky a je překalkulováno, zda máte nárok na dopravu zdarma. Před odesláním objednávky uvidíte výslednou cenu.

Termíny doručení

V případě platby při převzetí zboží - DOBÍRKA - se zboží (pokud je skladem) odesílá obvykle 1. -2. den pracovní den po objednání zboží, často již v den přijetí objednávky. Dobírku si prosím vyzvedněte obratem, bez zbytečného odkladu. Některé typy zásilek pošta již po 7 dnech vrací zpět odesilateli!

V případě bankovního převodu - zboží zasíláme po připsání platby na účet. (Bankovní převod trvá obvykle 1-2 PRACOVNÍ dny dle zvolené banky, nejrychlejší převod bude v případě, že máte účet u FIO). Zboží odsíláme 1-2 pracovní dny po přijetí platby na účet, často hned v den přijetí platby.

Zmíněné lhůty se mohou prodloužit výjimečně z důvodu dovolené – pokud tato situace nastane, jsou o tom zákazníci informováni na webových stránkách provozovatele.


Pokud zboží není dostupné, neprodleně budete informováni a dohodneme se na možné obměně objednaného zboží, či zrušení objednávky nebo prodloužení dodací lhůty. V případě zrušení objednávky, kdy zboží již bylo jakoukoli formou uhrazeno, do 3. dnů bude celá částka převedena zpět na Váš účet a to i včetně vyčísleného poštovného.

Pokud vám bylo oznámeno odeslání zásilky, ale zboží vám během následujících dní nepřišlo, informujte se prosím na vaší poště.
Pokud zásilka nedojde do 14-ti dnů od odeslání prodávajícím tak prodávající podá reklamaci na doručení zásilky na příslušném obchodním místě České pošty. Vyřízení reklamace na doručení ze strany České pošty je 30 dní.

 Poškození při přepravě

Prosím zkontrolujte prosím při převzetí zásilky, zda je obal nepoškozený. Za poškození zboží během přepravy odpovídá přepravce. V případě, že je zásilka doručena poškozena je nutné, aby příjemce sepsal s přepravcem reklamační protokol. V případě, že je zásilka neporušená, ale zboží přepravou utrpělo újmu, je nutné, aby toto příjemce reklamoval u přepravce do 48 hodin od převzetí. Déle již to není možné (obchodní podmínky České pošty).