Zboží odesíláme každý pracovní den!

Doprava a platba

Jaké nabízíme způsoby platby a dopravy zboží?

Způsoby platby

Nabízíme tyto typy plateb:

  • Platba převodem předem: údaje k platbě obdržíte mailem do několika minut od vašeho potvrzení objednávky. Platbu proveďte nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud za zboží v tomto termínu neobdržíme platbu, zasíláme mailem (popř. SMS nebo i telefonicky) upozornění. Pokud následně neobdržíme platbu ani  jasnou informaci o odeslané platbě, rezervaci zboží rušíme.
    Pokud zákazník nemá možnost zaslat platbu bankovním převodem, může platbu zaslat složenkou typu A, nutno uvést číslo účtu prodávajícího, částku a variabilní symbol. Platba je bez příplatku.
    Číslo účtu pro platbu: 2701583180 / 2010, banka: FIO
    (variabilní symbol uvidíte po potvrzení objednávky)
    Platby ze zahraničí (EUR):
    IBAN: CZ2520100000002200050722, BIC: FIOBCZPPXXX  variabilní symbol (= číslo objednávky) uveďte do poznámky pro příjemce.
  • Platba kartou: platíte svou kreditní nebo debetní kartou jako poslední krok objednání. Jste přesměrováni na zabezpečené stránky ComGate, my nezískáme žádné údaje o vaší platební kartě. Pokud platba selže, kontaktujte nás, můžeme zaslat buď novou výzvu k platbě kartou, nebo podklady pro platbu převodem (viz výše). Platba je bez příplatku.

    Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

    Platba kartou je nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.


    Poskytovatelem služby je ComGate Payments, a.s., kontakt pro případné dotazy nebo reklamace plateb je:
    • ComGate Payments, a.s.
      Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
      E-mail: platby-podpora@comgate.cz
      Tel:  +420 228 224 267
  • Platba dobírkou - zboží hradíte v hotovosti při převzetí od přepravce, příplatek za dobírku je 39 Kč. Vyhrazujeme si právo platbu dobírkou odmítnout zejména u kupujících, kteří v minulosti dobírku neuhradili (nevyzvedli), nebo kteří objednávku nepotvrdili při následné komunikaci (nereagují na mail, neberou telefon atd.) Platba dobírkou není vhodná v kombinaci s vyzvedávacími boxy, protože stejně pak musíte platit online před vyzvednutím, takže je levnější rovnou zvolit naši Platbu převodem. 
 

Doprava

Možnosti dopravy pro koncové spotřebitele jsou:

  • ZÁSILKOVNA (75 Kč) - více než 2000 výdejních míst, z nichž si vyberete pro vás nejvhodnější, jde o velmi spolehlivý způsob doručení. Lze takto posílat zásilky do 5 kg. !!POZOR!! Z-boxy nejsou vhodné pro větší balíky (pánské gumáky apod) a vyžadují aplikaci Zásilkovna ve vašem mobilu!!
  • GLS výdejní místa (55 Kč)
  • GLS (99 Kč) - doručení dopravní službou následující den po podání zásilky
  • Česká pošta BALÍKEM DO BALÍKOVNY (75 Kč) obvyklé dodání 1 - 2 dny po podání zásilky.
  • Česká pošta BALÍKEM DO RUKY (120 Kč) obvyklé dodání 1 - 2 dny po podání zásilky.
  • Česká pošta BALÍKEM NA POŠTU (99 Kč) obvyklé dodání 1 - 2 dny po podání zásilky.
     

Objednáte-li zboží v hodnotě 1490kč a výše, POŠTOVNÉ máte ZDARMA (platí pouze pro výdejní místa GLS a Zásilkovnu)

Při zaslání na dobírku zákazník hradí vždy příplatek 39 Kč

  • Zásilky zasíláme 1-2 pracovní dny po obdržení platby nebo objednávky dobírkou, často již v den připsání platby či obdržení objednávky dobírkou. O odeslání zásilky vás informujeme mailem. 

  • Osobní odběr v Brně - pouze výdej předem objednaného a zaplaceného zboží u dveří provozovny: U pošty 16 (zastávka Osová), Starý Lískovec - den a čas odběru nutno předem dohodnout. Jde o budovu pošty, vstup je bočními dveřmi vpravo (za rohem) od vchodu do pošty, nutno zazvonit. 

Velkoobchodním zákazníkům nabízíme dopravu DPD s cenou 129 Kč nebo osobní odběr.

Snadný výběr

Způsob platby a dopravy si vybíráte před finálním odesláním objednávky (nákupního košíku) z přehledného seznamu, kde jsou uvedeny částky a je překalkulováno, zda máte nárok na dopravu zdarma. Před odesláním objednávky uvidíte výslednou cenu.

Termíny doručení

V případě platby při převzetí zboží - DOBÍRKA - se zboží (pokud je skladem) odesílá obvykle 1. -2. den pracovní den po objednání zboží, často již v den přijetí objednávky. Dobírku si prosím vyzvedněte obratem, bez zbytečného odkladu. Dopravce/pošta většinou již po 5 dnech vrací zásilky zpět odesilateli! Doby uložení jsou dostupné na linku dopravce, který obdržíte mailem po odeslání zásilky z eshopu.

V případě bankovního převodu - zboží zasíláme po připsání platby na účet. (Bankovní převod trvá obvykle 1-2 PRACOVNÍ dny dle zvolené banky, nejrychlejší převod bude v případě, že máte účet u FIO). Zboží odsíláme 1-2 pracovní dny po přijetí platby na účet, často hned v den přijetí platby.

Zmíněné lhůty se mohou prodloužit výjimečně z důvodu dovolené – pokud tato situace nastane, jsou o tom zákazníci informováni na webových stránkách provozovatele.


Pokud zboží není dostupné, neprodleně budete informováni a dohodneme se na možné obměně objednaného zboží, či zrušení objednávky nebo prodloužení dodací lhůty. V případě zrušení objednávky, kdy zboží již bylo jakoukoli formou uhrazeno, do 3. dnů bude celá částka převedena zpět na Váš účet a to i včetně vyčísleného poštovného.

Pokud vám bylo oznámeno odeslání zásilky, ale zboží vám během následujících dní nepřišlo, informujte se prosím na vaší poště / u dopravce.
Pokud zásilka nedojde do 14-ti dnů od odeslání prodávajícím tak prodávající podá reklamaci na doručení zásilky na příslušném obchodním místě České pošty. Vyřízení reklamace na doručení ze strany České pošty je 30 dní.

 Poškození při přepravě

(1) Má-li prodávající věc odeslat, odevzdá věc kupujícímu předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci.

(2) Je-li kupujícím spotřebitel, použije se odstavec 1 pouze tehdy, pokud dopravce určil kupující, aniž mu byl prodávajícím nabídnut. V opačném případě je věc kupujícímu odevzdána, až mu ji dopravce předá.

Prosím zkontrolujte prosím při převzetí zásilky, zda je obal nepoškozený. Za poškození zboží během přepravy odpovídá přepravce. V případě, že je zásilka doručena poškozena, je nutné, aby příjemce sepsal s přepravcem reklamační protokol. Dle ust. § 2021 odst. 1 OZ nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím věci.